دانلود فایل آمار بیماری هپاتیت

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته آمار (آموزش_و_پژوهش)

 

دانلود پروژه آمار بیماری هپاتیت
این فایل در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه میباشد

توضیحات:

 

بیماری هپاتیت
انواع بيماري‌هاي كبدي كبد مثل ساير اندام‌هاي بدن به انواعي از بيماري‌ها مبتلا مي‌شود. به طور كلي مي‌توان اين بيماري‌ها را به 5 گرون عفوني، خود ايمني، شيميايي و دارويي، متابوليكي، عروقي و سرطان‌ها تقسيم كرد. از نظر بافت‌شناسي در اغلب اين بيماري‌ها، سلول‌هاي دفاعي بدن (انواع گلبول‌هاي سفيد) به بافت كبد نفوذ مي‌كنند. اين حالت را التهاب كبد يا اصطلاحاً هپاتيت مي‌نامند.
الف) هپاتيت‌هاي عفوني: بسياري از عوامل عفوني قابليت ايجاد عفونت كبد را دارند. اين عوامل به سه گروه عمده ويروس‌ها، باكتري‌ها و انگل‌ها تقسيم مي‌شوند.
1ـ هپاتيت ويروسي: برخي ويروس‌ها منحصراً بافت كبد را آماج حملات خود قرار مي‌دهند. اين گروه ويروس‌ها به نام ويروس‌هاي هپاتيت مشهور بوده و برحسب تقدم و تأخر زمان كشف با حروف انگليسي از A تا G نامگذاري شده‌اند. هر يك از اين ويروس‌ها متعلق به يك خانواده از ويروس‌ها بوده و از نظر طبقه‌نبدي هيچ شباهتي به يكديگر ندارند. بنابر اين به هم تبديل نمي‌شوند. غير از ويروس‌هاي فوق‌الذكر برخي ويروس‌هاي ديگر هم توانايي درگير كردن كبد را دارند ولي اين درگيري منحصر به كبد نيست و ممكن است بيماري‌هاي ديگري بجز هپاتيت ايجاد كنند. از اين گروه مي‌توان به ويروس‌هاي سرخجه و سرخك اشاره كرد.
2ـ هپاتيت باكتريايي: شيوع اين بيماري بسيار نادر است هيچ باكتري به طور اختصاصي كبد را درگير نمي‌كند، بلكه برحسب شدت بيماري‌زايي ممكن است كبد هم دچار عفونت شود.
3ـ هپاتيت انگلي: برخي انگل‌ها به طور خاص علاقه به كبد داشته و در عروق آن جا مي‌گيرند. از اين گروه مي‌توان به فاسيولاهپاتيكا اشاره كرد. اين انگل در نواحي شمالي ايران به خصوص گيلان شايع بوده و از طريق حلزون به دام‌هاي اهلي و با خوردن گوشت اين دام‌ها به انسان منتقل مي‌شود. هر ساله همه‌گيري‌هاي كوچك و بعضاً بزرگي از آن مشاهده مي‌شود. اين انگل آسيب زيادي به بافت كبد وارد نمي‌كند و با درمان‌هاي ضدانگلي قابل علاج است.
در تحقيق  صورت گرفته  , تعداد کل نمونه های بررسی شده   ,102 نفر می باشد مشتمل بر : 101 نفر با جنسیت مذکر و یک نفر با جنسیت مونث. دامنه سنی افراد بررسی شده بصورت ذیل می باشد :

فهرست:
بیماری هپاتیت
(جدول 4-1) دامنه سن افراد
نمودار (4-1) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب گروه سنی
جدول (4-2) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب ابتلاء به هپاتیت و گروه سنی
جدول (4-3) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب نوع هموفیلی
نمودار (4-4) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب شدت هموفیلی
نمودار(4-6) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب مقدار محدودیت حرکتی
(جدول 4-7) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه مبتلا به عفونت فعال
( جدول 4 - 8 ) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب پاسخ به درمان
جدول (4-9) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب علائم و نشانه های بیماران
جدول( 4-10) توزیع فراوانی افراد تحت مطالعه بر حسب مقادیر آنزیم های کبدی

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته آمار (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4371 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:231 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل