دانلود پاورپوينت مشكلات و موانع حسابداري در مديريت

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

براي برنامه ريزي و كنترل در هر سازماني به اطلاعات نياز است و اطلاعاتي كه سيستم حسابداري در هر سازمان فراهم می سازد، اطلاعات مناسبي براي تصميم گيري به منظور برنامه ريزي و كنترل است.
اطلاعات حسابداري را مي توان به اطلاعات حسابداري مالي و اطلاعات حسابداري مديريت تقسيم بندي كرد. 
اطلاعات حسابداري مالی باهدف گزارشگري برون سازماني به         افراد ذينفع تهيه مي شود، اما گزارش هاي حسابداري مديريت براي تأمين نيازهاي اطلاعاتي مديران و مسئولان درون سازماني است. در مرحله برنامه ريزي حسابداري مديريت آينده نگر است و در مرحله کنترل از طريق مقايسه ارقام واقعي با بودجه و استانداردهاي از پيش تعيين شده عمل مي كند.


رشد و توسعه اقتصادي - اجتماعي يا فقر و عقب ماندگي و زوال اجتماعي در هر جامعه بارابطه اي متقابل و مستقيم، به كار آيي نظامهاي مديريت و مديران سازمان هاي آن جامعه وابسته است.

 حسابداري مديريت يك فرايند داراي ارزش افزوده و بهبود مستمر از برنامه ريزي،طراحي، اندازه گيري و به كارگيري سيستم هاي اطلاعاتي مالي و غير مالي است كه راهنماي عمل مديران و مشوق رفتار و پشتيبان و خالق ارزش هاي فرهنگي لازم براي ر سيدن به اهداف عملياتي، تاكتيكي و راهبردي است.

به رغم تغييرات قا بل ملاحظه اي كه در ماهيت سازمان ها و ابعاد رقابتي در 60 سال گذشته انجام شده، خلاقيت و نوآوري بسيار كمي در طراحي و به كارگيري حسابداري صنعتي و
سيستمهاي كنترل مديريتي روي داده است. تقاضا براي سيستم حسابداري مديريتي که کنترل و هماهنگي فعاليت‌هاي متنوع سازمان را تسهيل کند، پس از بروز پديده ادغام افقي و شرکت‌هاي چند فعاليته، ايجاد شد.
تا چند دهه قبل حسابداري مديريت پابه پاي حسابداري مالي پيش رفته و حتي در مواردي پيشي گرفته است. با توجه به تغييرات محيطي از سال 1925 حسابداري مديريت روند رو به رشد را ازدست داده به گونه اي كه به گفته كاپلن و جانسن ( 1987 ) روش هاي حسابداري مديريت امروزي با پيشينه 60 ساله نمي تواند اطلاعات مرتبطي براي مسائل و مشكلات جاري شركتها فراهم آورد.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2880 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:144 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل