تحقيق فوتبال در خراسان رضوي

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته تربیت بدنی (آموزش_و_پژوهش)

فوتبال خراسان رضوي

فوتبال صنعتي پردرآمد و فوتباليست حرفه ائي يكي از پردرآمد ترين افراد جامعه را در اروپا و حتي آسيا به شمار مي رود مي دانيم فوتبال يك زبان بين المللي صلح و دوستي است و مي دانيم كه هيچ يك از وقايع جهاني مانند فوتبال خبر ساز نيست و هيچ خبر و اتفاقي در جهان به اندازه فوتبال بيننده و خواننده و پيگيري كننده ندارد.

اهداف هیات

- آموزش ، تحقيقات و پژوهش 

الف- استفاده از اساتيد و دانشجويان دانشگاهها ، مربيان و داوران 

ب- برگزاري كلاسهاي مختلف آموزشي جهت ارتقاء مربيان و ادوران 

ج- استفاده از نظرات پيش كسوتان و اصحاب مطبوعات 

د- ساماندهي مدارس فوتبال موجود 

هـ -برقراري ارتباط مستمر با آموزش و پرورش و تلاش در جهت ايجاد مدارس غير انتفاعي تخصصي فوتبال

توسط بخش خصوصي

2-گسترش كمي 

5-تقويت ساختار سازماني 

طرح بزرگ ICT

طرح بزرگ توسعه ICT در هیات فوتبال خراسان رضوی اجرا شد.

1- در راستای تحقق بخشیدن به خدمات الکترونیک و تسهیل امور فوتبال دوستان خراسانی , سیستم وب سایت اینترنتی را راه اندازی نموده است که تمامی اخبار و فعالیتهای واحد های هیات فوتبال در سایت اطلاع رسانی خواهد شد که این فعالیتها عبارتند از :

      سیستم نمایش اخبار فوتبال و فوتسال

سیستم نمایش آب و هوا

2- سیستم اتوماسیون اداری هیات فوتبال استان در راستای صرفه جویی در مصرف کاغذ و زمان ارباب رجوع راه اندازی شد.

فاز اول :  تمامی واحد های هیات فوتبال تمامی مکاتبات خود را از طریق این سیستم انجام می دهند. که با استفاده از سرویس آی پی استاتیک  تمامی اعضای واحد ها قادر هستند تمامی مکاتبات خود را هر جایی که باشند از طریق اینترنت انجام دهند.

علت افت فوتبال خراسان رضوی

پر واضح است که برنامه های فعلی باید مورد بازنگری قرار داده شود تا نقاط فوتبال خیز کشور باز هم بتوانند به حقشان که دوران اوج است برسند و مسئولان سازمان تربیت بدنی اگر دلسوز مردم فوتبال دوست خطه خراسان هستند باید در بخش مدیریت فوتبال این استان دخالت کنند و تأثیر گذار باشند.

نبود پشتیبان از مهمترین عوامل افت فوتبال خراسان رضوی است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشور در خصوص روند نزولی فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد، گفت: مهمترین عاملی که سبب افت فوتبال خراسان رضوی شد، بحث بودجه بندی ضعیف برای نمایندگان فوتبال این استان پهناور است که مجموعه مشکلات بوجود آمده در این زمینه به مسائل مالی و عدم پشتوانه سازی مربوط می‌شود.

فوتبال خراسان رضوی بعنوان قطب فوتبال در کشور مطرح است

صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه"جهان فوتبال" شناخت خود از فوتبال خراسان رضوی را بیش از دهها سال توصیف کرد و افزود: بنده از دهها سال پیش با فوتبال خراسان رضوی آشنا هستم و در این باره باید بگویم که این منطقه استعداد پرور در طول دهه های اخیر ستاره های فراوانی را به فوتبال کشورمان معرفی کرده است.

مسئولان سازمان تربیت بدنی باید در شیوه مدیریت فوتبال خراسان رضوی دخالت کنند

سرمربی سابق تیم ملی نونهالان برنامه ریزی فرهنگی را از لازمه های فوتبال ایران دانست و یادآور شد: مسئولان ورزشی کشور درزمینه نگاه فرهنگی و اجتماعی به فوتبال فقط شعار داده اند و درپیشبرد این هدف اقدام خاصی نداشته اند اما باید دیدمان را تغییر دهیم و از نقطه سخنرانی های محض به مرحله اعمال برنامه ها برسیم زیرا قشر هدف جامعه ما جوان است و رسیدگی به این قشر برنامه ریزی های فرهنگی و نظارت بیش از پیش را می طلبد.

گردهمایی مسئولان ورزش خراسان رضوی و فدراسیون فوتبال برگزار می شود

تاج از پیشنهاد خبرنگار مهر مبنی بر اینکه طی هفته های آینده یک گردهمایی جامع در راستای جلوگیری از افت هر چه بیشتر فوتبال خراسان رضوی با حضور مسئولان ورزش این استان و فدراسیون فوتبال برگزار شود، استقبال کرد و اذعان داشت: فدراسیون فوتبال در این زمینه آمادگی هرگونه همکاری با مسئولان خراسان رضوی را دارد و در این راستا ما نیز امیدواریم تا یک گردهمایی مفید با حضور دست اندرکاران فوتبال این خطه ستاره پرور برگزار شود تا بتوانیم از افکار و نظرات یکدیگر به طور کامل استفاده کنیم.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته تربیت بدنی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3100 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:138 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل