دانلود گزارش كارآموزي حسابداري در بیمارستان

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

تلفن تماس جهت ويرايش، اصلاح يا درخواست فايل مشابه: 09360471151

دانلود گزارش کارآموزی حسابداري در بیمارستان عیوض زاده (سورنا)
این پروژه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان گزارش کارورزی میباشد

توضیحات:

این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در اين بیمارستان عیوض زاده(سورنا) به مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است.

 مقدمه
يكي از اهداف اساسي و بسيار مهم سياستگذاران ايجاد ارتباط منطقي و هماهنگ صنعت و محيط كار با دانشگاه و دانشجو مي با شد كه هم در شكوفائي ورشد صنايع موثر بوده و هم دانشجويان را از يادگيري دروس تئوري محظ رهايي داده و علم  آنها را كاربردي تر كرده و باعث مي شود آن را  در عرصه عمل ، آزموده و به مشكلات و نا بسامانيهاي علمي و عملي محيط كار آشنا شده و سرمايه وقت خويش را در جهت رفع آنها مصرف نمايند ، كه براي جامعه در حال توسعه ما از ضروريات مي با شد .
با اين مقدمه شايد اهميت و جايگاه درس دو واحدي كارآموزي براي ما روشنتر شده و با نگاهي ديگر به آن بپردازيم .

...

...و

...
فصل دوم :  ( ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي )
تشريح كلي از نحوة كار، وظايف و مسئوليت‌هاي كارآموزي در محل كارآموزي و ارائه ليستي از عناوين كارهاي انجام شده توسط دانشجو:
از جمله وظايف انجام شده در بیمارستان به شرح زير مي باشد
1- آشنايي با بیمارستان  و نحوه كار در بیمارستان
2- آشنايي با  نحوه حسابداري و دفتر داري بیمارستان

...

...و

...

فصل سوم :( آزمون آموخته‌ ها، نتايج و پيشنهادات )
گزارش كار كارآموز
آگاهی از فنون و تخصص های اداری – تجاری از جمله مسائلی است که آگاهی آن برای کارشناسان. صاحبان مشاغل اعم از دولتی و غیر دولتی بسیار ضروری به نظر می رسد.
پر واضح است که هر اندازه اطلاعات مدیران و کارگزاران و کارمندان و غیره نسبت به فنون، چه در زمینه نگهداری و چه در زمینه خلاقیت بیشتر باشد دستیابی به اهداف سیر صعودی خود را طی خواهد نمود و جای تاسف است که این مسئله در کشور ما زیر بنای شکست و عقب افتادگی را بدنبال داشته است و این امر در مسائل مالی و اداری کشور بیشترین  استهلاک را به همراه داشته است. امید است که کشور در سالهای آتی با بالابردن نحوه آموزش و آموزش نیروها بر حسب تخصص در زمینه های مختلف در حداقل زمان ممکن در چهارچوب اخلاق اسلامی همت گمارد. برای این مهم توجه به نظریات افراد گمارده به کار در هر مقطع و محلی و جمع آوری اطلاعات موجود و استفاده از نظریات و آموزش و تدریس استادان فن بی تاثیر نخواهد بود
یکی از مسائلی که با دید آسان مورد توجه افراد قرار می گیرد اصول تدارکات کالا و تهیه آن و نگهداری آن در مکان های نامناسب که ما به اصطلاح خودمان آن را انبار می نامیم می باشد و متاسفانه در کشور ما کمترین کارشناس و کاردان در این مهم مشغول به کار، تدریس و تحقیق می باشند. با توجه به استعدادهای نهان کشور مجبور شده در مورد این مسئله از توانایی های همه علوم و نظریات افراد مختلف استفاده نماید و چه آسان هدایت کشتی در دریای متلاطم که هدایت گران آن همه کس و همه چیز باشد جزء قطب نما و ناخدای کشتی.

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 4125 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:173 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل