دانلود گزارش کارورزی حسابداري سيستم انبارداري اداره برق شرق گرگان با نرم افزار شايگان

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

 

دانلود گزارش کارآموزی حسابداري سيستم انبارداري و سيستم حقوق و دستمزد اداره برق
این پروژه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان گزارش کارورزی میباشد

توضیحات:

 

فهرست:
مقدمه:    2
آدرس محل كارآموزي:    4
تاريخچه برق در استان گلستان:    5
تعداد پرسنل:    7
نرم افزار مالي:    8
نمودار سازماني:    9
واحد هاي محل كارآموزي:    10
بررسی سیستم حسابداری و انبارداري    12
نحوه ورود اجناس به انبار:    20
وظايف انبار دار:    21
آيين نامه مالي شركت توزيع :    27
سيستم انبار    34
انواع فرم ها و حواله ها    45
حواله انبار:    50
نتيجه گيري:    53
منابع:    54
پيوست    55

مقدمه:
حسابداري با توجه به پيچيدگي هاي جهان كنوني و رشد سريع و سرسام آور اقتصاد و رخنه ي آن بر تمام ارگانهاي جامعه و رقابتي كه اين رشد در جهت وفق با آن ايجاد مي كند مديران را بر آن مي دارد كه با در دست داشتن اطلاعات و آمارهاي صحيح در بازار و اقيانوس پر تلاطم رقابتها ، كشتي سازمان و شركت را به كرانه آرام و قابل اتكا با تكيه بر آمار و ارقام راهبري به ساحل مراد برسانند.
در سازمانها و شركتهاي دولتي به خصوص در وضعيت كنوني كه ارگانهاي دولتي به سوي خصوصي گري و بازار رقابتي كشانده مي شوند و باي بر اساس تلاش و كوشش اعتبارات و سرمايه خود به فعاليتشان ادامه دهند ، اين امر و توجه خاص به امور حسابداري و مالي و آمارهاي مكتسبه آن از هم مشغوليات فكري مديران خواهند بود لذا برا اينكه اين اطلاعات به صورت صحيح و كامل و درست در اختيار قرار گيرد وجود حسابداران خبره و افرادي كه قادر به تجزيه و تحليل باشند
مهمترين ركن از اركان اين تفكر بوده و از جايگاه ويژه اي  برخوردار است و از آنجائيكه آموزش ضمن خدمت مي تواند علم جديد را با تجربه قديم تلفيق و دانش پژوهان را به سوي دنياي علمي سوق داده و راهبري نموده و مديران شركت و حتي جامعه را در دستيابي به آرمانها و اهداف استراتژيك و بلند مدت كمك و ياري دهد و با توجه به اينكه در هر رده شغلي ، شاغل بايد از اطلاعات كافي برخوردار بوده و با آگاهي آن را بپذيرد داشتن روحيه و مطالعه جو پيگير و تحليل گرايانه بسيار مهم بوده و شاغل مي تواند بر كارايي شغل بيفزايد.

آدرس محل كارآموزي:
گرگان  خيابان شاليكوبي  ......

تاريخچه برق در استان گلستان:
 تا قبل از سال 1307 از نيروي برق در سطح استان خبري نبود و تامين روشنايي از طريق سنتي و با استفاده از روغن و نفت صورت مي گرفت.
در آن سال توسط مرحوم فلسفي و شركا نخستين مولد ديزلي برق با قدرت 150 كيلو وات در شهر گرگان نصب و راه اندازي شد . سپس در ساير شهرها با بهره برداري از واحدهاي مشابه تأمين برق انجام مي شد كه تكافوي نياز مشتركين را همه ساعات شبانه روز نمي نمود . و بعضاً در پاره ايي از ساعات به تأمين برق مي پرداخت در سالهاي دهه 2 حضور بخش خصوصي در صنعت برق استان كم رنگ شد و رفته و رفته شهرداريها عهده دار توليد و توزيع برق در نقاط زير پوشش خود شدند در سالهاي دهه3 كار نوسازي شبكه هاي برق با نصب مولدهاي پر قدرت تر صورت پذيرفت . اين وضع تا تشكيل وزارت آب و برق ادامه داشت و در سال 1343 در اجراي بند(ه) و (و) ماده 1 و 3 قانون تاسيسات وزارت آب و برق كه بعدا به وزارت نيرو تغيير نام داد اساسنامه شركتهاي برق منطقه اي برق منطقه اي به تصويب مجلس رسيده و جهت اجرا به هيئت دولت ابلاغ كه شركت برق منطقه اي مازندران (كه انتقال گلستان هم بخشي از آن بوده ) از سال 1345 آغاز به كار نمود .

.....و


تعداد پرسنل:
شرح    تعداد
مدیریت        1
قسمت حسابداری              2
قسمت اداری    2
قسمت فنی    5

نرم افزار مالي:   
نرم افزار شايگان استفاده نموده ايم

واحد هاي محل كارآموزي:
قسمت مدیریت
قسمت حسابداری
قسمت کارهای اداری
قسمت کار های فنی

 

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 3727 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 60

حجم فایل:209 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل