فایل بررسي سیستم مدیریت محتوا cms

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته کامپیوتر و IT (آموزش_و_پژوهش)

دانلود پایان نامه بررسي سیستم مدیریت محتوا cms
این پروپوزال در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

توضیحات:

خلاصه پايان نامه:
در اين پروژه تحقيقاتي ابتدا با نگاهي گذرا و مختصر سيستم هاي مديريت محتوي معرفي شده است سپس بر روي يك نمونه cms به نام postnuke تمركز كرده و معرفي و تجزيه و تحليل آن آمده است.
ابتدا سعي شده كه مراحل نصب را به صورت گام به گام و بصري ذكر گردد.
همچنين تعدادي از ماژول ها و theme هاي آن معرفي شده كه در بخش مستندات نمونه اي از كدهاي برنامه نويسي ماژول هم آورده شده است ضمنا براي آشنايي بيشتر نكاتي راجع به توسعه ماژول و نحوه ماژول نويسي هم آمده است.
 
مقدمه:
امروزه پيشرفت تكنولوژي روند رو به رشدي را به سرعت طي مي‌كند و در اين ميان كامپيوتر و IT نقش اساسي را بر عهده دارند و دنياي بزرگ ما را به دهكده كوچك جهاني تبديل كرده اند.
اينترنت، فضاي سايبر و سايت هاي وب همگي مسئول ارتباط ما با اين دهكده جهاني اند، از طرفي كاربران براي انجام امور مختلف خود هميشه فاكتورهاي خاصي را در نظر دارند از اين رو دانشمندان IT همواره سعي كرده اند با خلق مفاهيم و تكنولوژي هاي جديد همه فاكتورهاي اساسي كاربران ازجمله كارايي، سرعت، دقت، امنيت، آساني و زيبايي و ... را تا حد مطلوب مورد توجه قرار دهند.
سيستم هاي مديريت محتوي يا cms يكي از اين دستاوردها است كه دراين مجال اندك سعي شده است تا حدودي به آن پرداخته شود و به عنوان نمونه روي سيستم مديريت محتوي خاصي به نام postnuke تمركز شده است.

فصل اول
سيستم مديريت محتوا (CMS) چيست؟

دنياي امروز دنياي اطلاع رساني است. در صحنه رقابت تنگاتنگي كه امروزه بين شركتها و موسسات وجود دارد، يكي از اصول اوليه براي بقا و پيشرفت اطلاع رساني صحيح و لحظه به لحظه است. واضح است كه اولين وسيله ارتباطي و اطلاعاتي در عصر حاضر شبكه جهاني اينترنت مي‌باشد. تقريبا هيچ شركت يا موسسه اي را در دنيا نمي‌توانيد پيدا كنيد كه در زمينه كاري خود موفق باشد بدون اينكه از طريق وب سايت اينترنتي خود را به ديگران معرفي كرده باشد. با توجه به اهميت بالايي كه پايگاه هاي اينترنتي در دنياي تجارت دارند،‌معمولا مديران ارشد شركتها تمايل دارند خود شخصا بر محتويات آن نظارت داشته باشند اين در حالي است كه آنان معمولا فاقد دانش فني در مورد نحوه طراحي و توليد و ايجاد تفكرات در يك سايت اينترنتي هستند.

پيشنهاد در مورد ادامه كار
بايد توجه داشت كه كلا پروژه هاي تحقيقاتي قابليت گستردگي بسيار زيادي دارند و هر چه بيشتر روي آنها وقت بگذاريم كامل تر و بهتر مي‌شوندو به همين جهت هنوز مي‌تواند اين تحقيق ادامه يابد و زمان محدود 3 الي 4 ماهه براي انجام يك پروژه تحقيقاتي كافي نيست.
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته کامپیوتر و IT (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4112 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:951 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل