تحقيق معرفي كامل نرم افزار تلگرام

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته کامپیوتر و IT (آموزش_و_پژوهش)

دانلود تحقيق معرفي كامل نرم افزار تلگرام 
این فایل در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه میباشد

توضیحات:

فهرست
چكيده    2
مقدمه    2
معرفی سیستم پیام رسانی تلگرام Telegram    2
بررسی محیط و امکانات برنامه تلگرام Telegram    2
تنظیمات برنامه تلگرام Telegram    3
چت خصوصی یا Secret Chat چیست ؟    3
اشتراک عکس ، ویدیو و یا هر نوع فایل دیگر با برنامه تلگرام    4
سایر امکانات برنامه تلگرام    4
چرا تلگرام نسبت به سایر سرویس ها امن تر است ؟    4
ایده ها    5
نحوه ساخت يك تلگرام    6
تلگرام و نحوه ی کار با ان    6
تلگرام در كامپيوتر    8
مقايسه برنامه واتس آپ با تلگرام    8
نتیجه گیری :    13

چكيده
این روز ها بازار برنامه های پیام رسان گوشی های هوشمند به راه است.زمانی واتس اپ ، وایبر،ویچت و…. و امروز لاین و … .چرا به این سرعت برنامه ها زیاد می شوند؟جواب سخت نیس دلیل کاربران زیاد و تقاضا است.تا جایی که طی این روند مشاهده شده هر چه اپ ها جدیدتر می شوند امکانات بیشتر و امنیت هم بالا تر می رود.یکی ار این اپ هایی که جدید وارد بازار اندروید و ios شده  تلگرام(telegram) است.این نرم افزار را می توان نسخه ی کامل شده ی واتس اپ دانست.این نرم افزار نیاز به هیچ گونه شارژ و پولی بابت استفاده ندارد.به راحتی میتوانید تا 1 گیگ فایل ارسال کنید و از همه مهمتر امنیت بالای ان است.برای اینکه از امنیت ان با خبر شوید در همین اندازه بگویم که شرکت سازنده در سایت اصلی خود هر روز یک پیام را می گذارد و به کسی که بتواند کد گذاری را بشکند 200 هزار دلار جایزه اهدا می کند.

مقدمه
Telegram نرم افزاری است که اخیرا به دلیل امنیت بالای خود توجهات بسیاری را جلب کرده است و حتی در یک مورد که در ماه فوریه واتس اپ برای مدت زمان چهار ساعت از دسترس خارج بود، در همین زمان تلگرام بیش از ۵ میلیون ثبت نام جدید داشت.
تلگرام نرم افزار کوچک و فوق امن برای پیام رسانی است که چندان البته شناخته شده نمی باشد. اما تفاوت های اصلی این ابزار با سایر ابزارهای مشابه همچون وایبر و واتس اپ در چیست؟

معرفی سیستم پیام رسانی تلگرام Telegram
تلگرام Telegram یک سیستم پیام رسانی ( مثه واتس اپ و لاین و …) هست که در اگست سال ۲۰۱۳ میلادی توسط دو بردار روسی به نام  Nikolai و Pavel Durov  منتشر شد .
این دو برادر روسی بنیان گذار بزرگ ترین شبکه اجتماعی روسی VK هستن . پروژه تلگرام یک پروژه غیر تجاری مستقر در برلین آلمان هست و اینطور که در ویکی پیدیا نوشته شده هیچ ربطی به شبکه اجتماعی VK نداره . در اکتبر ۲۰۱۳ برنامه تلگرام به طور روزانه ۱۰۰ هزار کاربر فعال داشت و در ۲۴ مارچ ۲۰۱۴ تلگرام اعلام کرد که تعداد کاربران فعال تلگرام به ۱۵ میلیون نفر در روز رسیده ! برنامه تلگرام در چند نسخه منتشر شده : اندروید ، iOS ، ویندوز فون ، نسخه دسکتاپ برای ویندوز ، لینوکس و مک و همینطور نسخه وب .

بررسی محیط و امکانات برنامه تلگرام Telegram
محیط نرم افزار تلگرام بسیار ساده است و خیلی احتیاج به توضیح نداره . برای نصب نرم افزار باید شماره موبایلتون رو وارد کنید تا عضویت تون تایید بشه . محیط برنامه تلگرام به رنگ آبی و سفیده . در قسمت بالای صفحه یه منیو وجود داره .
دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته کامپیوتر و IT (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3226 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:1,133 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل